PCR – тест за Covid-19 PCR-test për Covid-19 PCR - test of Covid-19 |
Tel: 02/3298-269 02/3298-667 lokal 186 |
email: covid.cjz@cph.mk |
Карцином на грло на матка Брошура
Карцином на грло на матка Постер
Од денес 08.05.2023 во општина Битола почнува дератизација на шахтите од страна на ДДД Служба, Центар за Јавно Здравје Скопје |
Attendance
Visits today: | 1704 |
Visits (this month): | 42536 |
Visits (this year): | 425532 |
Visits (total): | 1419074 |
Повратни информации
Почитувани,
Многу ќе ни помогнете во намерата да бидеме подобри и поефикасни во нашето работење доколку Вашите коментари, сугестии и приговори ги напишете во обрасците подолу (Приговор и Анкетен лист) и истите испратете ги на следнава Е-Mail Адреса: info@cph.mk
Article Index |
---|
Кодекс на етика на вработените на ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје |
Страна 2 |
Страна 3 |
All Pages |
4. НАЧЕЛО ПРОФЕСИОНАЛЕН ОДНОС КОН КЛИЕНТОТ
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен клиентите да ги опслужува СЕКОГАШ СО НАСМЕВКА, СО ПОЧИТ, да им се обраќа со персирање, и никогаш да не се однесува супериорно, понижувачки или индиферентно;
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје треба да избегнува пред клиенти да врши лични работи (јадење, пушење, читање весници или друг печатен материјал кој не е поврзан со работата и сл.)
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен мирно, сталожено и трпеливо да ги решава недоразбирањата и проблемите кои можат да произлезат во комуникација со клиентите;
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен брзо и со еднаков пристап да ги опслужува клиентите;
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен да им дава точни и целосни информации на клиентите, како и да им предлага услуги за кои ќе оцени дека најмногу им одговараат на клиентите;
§ Вработените во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје не смеат да се мешаат во политички разговори со клиентите;
§ Во односите со деловните партнери на ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје вработениот мора да внимава на веродостојноста на информациите што ги дава. Вработениот мора да избегнува давање изјави или влегување во односи со клиенти, што се спротивни на законите или кои му даваат на клиентот право да дејствува против интересите на ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје.
Мора да се настојува овие односи да бидат во континуитет и да бидат професионални за целиот период.
Мора да се избегнува овозможување на информација или откривање на информација што ги крши обврските или принципите на приватност и доверливост.
§ Вработените не треба да паѓаат под туѓо влијание. Секогаш треба да ги води мислата на почитување и строго деловно однесување кон своите клиенти и работодавачот,
5. НАЧЕЛО НА ИНФОРМИРАНОСТ
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен да биде информиран најмалку со основните информации за услугите што ги нуди ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје, заради достапност на информациите за секого и на секое место;
6. НАЧЕЛО НА ПРОФЕСИОНАЛНА КОМПЕТЕНТНОСТ
§ Сите знаења здобиени со редовно школување или со дополнителни усовршувања, вработените се должни да ги употребат во извршувањето на своите задачи, со што ќе придонесат во унапредувањето на работата и професионалноста на ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје, како и да покажуваат интерес и иницијатива за зголемување на стручноста и обемот во работата;
7. НАЧЕЛО НА ДОВЕРЛИВОСТ НА ИНФОРМАЦИИТЕ
§ Секој вработен во ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје е должен строго да се придржува кон одредбите на доверливост и дискреција, како во односите со клиентите и колегите, така и во односите со трети лица; ниту да фрла во отпадоци документи кои лесно можат да се состават и прочитаат;
§ Во својата работа и во меѓусебните односи со работодавачот и колегите, со органите на управување, со останатите органи и инстутуции, а особено во односите со деловните партнери, вработените треба да се раководат со принципот на чесност, непристрасност и рамноправно однесување кон сите учесници, чувајќи ја деловната и професионална тајна и дејствувајќи во интерес на ЈЗУ ЦЈЗ - Скопје и во временскиот период од 5 години по престанување на работниот однос.
|